torsdag 29 december 2011

Demonerna äter inte mig längre...

Ett år sedan och jag hade varit för feg för att säga vad jag tänker, nu vågar jag jag vågar. Jag vågar säga mer och mer vad jag tycker och tänker och jag är inte alls rädd för vad någon ska säga för att jag har en åsikt. Det är min åsikt och jag vågar.

Idag var så förlösande och demonerna har bekämpats innan men idag fick jag säga vad jag kände med något som verkligen har gnagt i mig. De är som en stor av flera demoner har kämpats och jag kan släppa det. Det känns verkligen som jag kan släppa det nu och gå vidare. Demonen kommer inte skada mig mer eller någon annan det är så sköööönt.

Så nu firar jag med att dansa till en låt och jag har redan skrivit mail till min psykolog, för det här är något vi pratat om flertalet månader, att bekämpa sina inre demoner och gå vidare med en inre ro som gör att jag kanske kommer må bättre.

Detta firar vi med bra musik istället idag:


1 kommentar: