torsdag 15 december 2011

Buzzador: Bonaqua silver jordgubb rabarber



Nu är det dags att Buzzadora igen, jag har nämligen fått prova på en ny produkt. 
Det är alltid lika kul att prova på nya produkter och jag måste faktiskt säga att det är en riktigt bra produkt att prova på. Jag gillar den skarpt. 

Nu testar jag Bonaqua Silver med smak av Jordgubb och Rabarber. 
Det som står om produkten i broschyren är detta "Smaka på ett svenskt kolsyrat källvatten utan kalorier med smak av jordgubb och rabarber. Vattnet tappas och buteljeras vid källan Hanveden i Södermanland. Bonaqua Silver lanserades i juni 2006. Det är ett Svenskt källvatten som finns som både stilla och lätt kolsyrat". 

Den som inte skulle vilja prova  Jordgubb & Rabarber finns kolsyrad Bonaqua Silver i smakerna Naturell, Citron/Lime, Hallon/Blåbär, Blodapelsin och Päron. Bonaqua Silver stilla (det är den som inte har någon kolsyra i utan bara har smak på vattnet) finns i smakerna Skogsbär och Naturell. 

Den finns i storleken 33 cl burk och 50 cl på flaska och kostnaden ligger på en flaska runt 25 kr. 

Vad tycker du hittills Malena?
Ibörjan tyckte jag den var fruktansvärt söt och smaken av jordgubb tog över men den är verkligen super god att dricka när man är riktigt törstig. Jag har ju provat den utan kolsyra innan i smaken skogsbär och den har varit en stor favorit väldigt väldigt länge, men jag måste nog säga att denna har blivit en klar favorit faktiskt. Jag gillar den verkligen men de är liksom inte så att jag dricker en ganska ofta för den är väldigt söt.

Dock känner jag ingen smak av rabarbern vilket gör mig lite missnöjd, jag känner bara smaken av jordgubb vilket inte är så kul i längden och gör den väldigt väldigt söt.

Men jag tycker i alla fall att ni borde testa den för det är helt klart värt det. Även om priset är ganska högt så är den väldigt god. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar