fredag 25 november 2011

Dag 1: En bild på mig + 10 fakta

Jag och min sambo G (min bild)

10 fakta om mig:

  1. Min favoritfärg är champagne gul!
  2. Jag är människa som lever på rutiner!
  3. Jag vill inte vara med på bilder man tar, står hellre bakom och tar dem.
  4. Jag älskar att baka, helst av allt experimenterar jag med recepten.
  5. Dikter för mig är som att rensa huvudet på skit, likt ett dass lock!
  6. Lyssnar helst på Christer i P3, ger mig alltid minst ett skratt om dagen!
  7. Gör saker i sömnen (går aldrig, utan gör märkliga saker istället och pratar i mängder och skriker)
  8. Anser att sitta vid en klipphäll vid havet är mediterade och välgörande för själen.
  9. Läser oftast 2 böcker samtidigt och har stenkoll på de olika böckerna.
  10. Är en vampyr-junkie, läser allt med dem, ser på serier och filmer

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar