fredag 18 november 2011

Buzzador: Locobase Repair

Bild lånad från denna adress


Som ni alla kanske vet är jag buzzador, och det innebär att som buzzador får man prova på olika produkter, dela ut prover på dessa produkter. Jag älskar det för jag får prova på saker som jag annars inte skulle provat ut.  För er som vill veta mer om Buzzador rekomenderar jag gå in på denna länk.

Denna gång har jag fått prova på Locobase Repair, som är en väldigt väldigt fet kräm som reparerar på djupet enligt de själva. Enligt de själva har de ett fettinnehåll på 63 %, däribland de speciella barriärfetterna cermider, kolestor och fria fettsyror (vad det nu innebär har jag ingen som helst aning om). De säger även att krämen varken innehåller parfym, parabener eller färgämenen och något jag tycker är bra är att de rekomenderas av astma och allergiförbundet. 

Jag har testat detta ett tag nu och jag kan säga att min hud faktiskt mår bättre, konstigt nog trodde jag inte detta. När man applicerar det på hudområdet så känns det som det går rakt in i hudet och det känns inte som det ligger på huden hela tiden. Rekomenderas varmt faktiskt! Parfym fri kan jag helt klart säga att det är, det luktar ingenting alls! Jag har även använt denna kräm i ansiktet efter duschen och på partier på kroppen där jag blir riktigt torr ibland och det hjälper verkligen!

Jag tycker verkligen att ni borde testa denna produkt!

För er som är intresserade av att testa denna produkt så finns denna produkt på apoteket i tuber á 30g och 100 g. 30 gram kostar ca 49 kr och 100 gram kostar ca 139 kr. Något jag måste säga mer är att de verkligen är jättedryga så man behöver mindre än en ärta för att det ska hjälpa!

Testa du med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar