lördag 26 november 2011

16 days challange: dag 2. Innehållet i min väska!

Tanken är ju att man ska lägga upp en bild på sin väska men eftersom jag för det mesta bär ryggsäck å den är inte direkt vacker att visa upp väljer jag hellre en bild från weheartit.com jag hoppas ni är förlåtande för det.
Däremot ska ni självklart få reda på vad jag har i min väska.


  • Kalk och järntabletter
  • Astma medicin
  • Spruta mot allergi(är ju allergiker mot mest konstiga saker)
  • Kalender
  • Kollegieblock
  • Helosan handsalva
  • Locobase Repair
  • Läppglans
  • Solglasögon
  • Ett par extra strumpor
  • Ett par extra trosor 
  • Ett linne
  • Månadens bussbok (en bok jag läser på bussen till jobbet)
  • Extra snoddar till håret
  • En tandborste
  • Hundbajs påsar (man vet aldrig när man träffar hund)
  • Loppas favorit hundkex

Som sagt inte mycket roligt där inte, och en del saker kanske är bra märkliga men det är exakt vad som finns i min ryggsäck!

<3

Bild lånad från weheartit.com 

1 kommentar: