tisdag 9 augusti 2011

Skit också

Har precis varit hos tandläkaren, har blogger i min mobil då jag får tag i wifi-nät! Det är underbart att det finns hot-spots på olika ställen i stockholm!
Det tandläkarbesöket var positivt och negativt. Inga hål! Woho! Samtidigt måste troligtvis implantatet bort! Nya operationer. Min sambo sa "vi ska bli de bästa sopp-kockarna i världen". Det fick mig att le mitt i alla tårar.

För operationerna har jag gått igenom ett antal gånger innan, att få göra dem igen är ingen höjdare. Har ångest ända ner till roten i kroppen och de här operationerna är läskiga, även om jag inte är rädd är det obehagligt att utföra dem, att inte få äta sen, att äta flytande tills det läkt. Allt som är runtomkring operationen gör mig nervös.

Kanske är det normalt att vara nervös vid sånt här också, men jag är nervös. Riktigt nervös och väldigt, väldigt ledsen!

Fan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar