söndag 21 augusti 2011

5 Saker om mig!


Såg denna hos Foki.se och kopierade den tyckte den verkade så rolig!


5 saker jag inte vill vara utan: 
  • Min dator
  • Mobilerna
  • Systemkameran
  • Mina snygga kläningar
  • Musiken i öronen
5 filmer jag tycker är bra:
  • Flicka
  • Hop!
  • Pianot
  • The illusionist
  • Hitta nemo
5 maträtter jag älskar:
  • Pad Thai!
  • Min sambos koka-ihop-mat
  • Pannkaka
  • När mamma lagar något med skaldjur, fisk, musslor
  • Vegetarisk sushi
5 städer som jag besökt och vill besöka igen:
  • Paris
  • Barcelona
  • Cape Town
  • Köpenhamn
  • London (vi åkte bara igenom london från en flygplats till en annan)
5 saker jag vill göra:
  • Skaffa en liten stuga någonstans i en skog
  • Hoppa bungyjump
  • Ta körkort
  • Gifta mig
  • Skaffa egen bil helst en SUV
5 saker jag ogillar:


  • Falskhet
  • Komma försent!
  • Stopp i kollektivtrafiken
  • När andra är försenade
  • när någon försöker trycka i ens religion eller något annat som de verkligen älskar å få mig att börja gilla det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar