torsdag 10 maj 2012

Nu är jag inne på andra omgången med träningsvärk! I måndags tränade vi axlar, armar och rygg å dagen efter satt träningsvärken i bröstmusklerna

igår tränade vi mage, ben och rumpa!
Herregud vilken jävla träningsvärk jag har i magen, trodde jag inte skulle komma ur sängen i morse, sen satte ja ner benen å skulle resa mig upp haha de va intressant!

Sitter på bussen på väg till jobbet, är hungrig som fan och missade min frukost den hann liksom inte med i farten :(

På lördag eller söndag ska vi nog köra mer eller mindre kondition och mycket mage vi körde lite mage igår men det kändes.

Något vi dock gjorde igår var rodd, de va så jäkla kul.

Andra kanske inte gör så här men vi kär kondition som uppvärmning, styrketräning och som avslut kondition!

Kondition är viktig tycker jag i alla fall! :)

Bilden är från när jag och B cyklar som uppvärmning, precis i början när vi startade! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar