torsdag 19 april 2012

Utmaning: Något rött

Dagens bild var knepigt att komma på, något rött.

Sen kom jag på det, jag lekte ju med något rött häromdagen.

Titta på bilden! Ser det verkligt ut?

Jag kan försäkra dig att de inte är det, det är teaterblod men lika mysigt att leka med ändå.

Det ser så verkligt ut.

Skrämde min mamma med en sådan bild, två minuter efter jag skickade den fick jag ångest för den såg så verklig ut så jag ringde upp å sa "förlåt den är inte verklig". Har även använt den när jag var vampyr på ett party, jag hade bitit min sambo och hans pappa som nu var döda med vampyr hål och jag hade blod rinnande för munnen, det såg så verkligt ut att det var läskigt.

Men här har ni bilden iaf!


1 kommentar:

  1. Det är smått läskigt. Det ser på vippen verkligt ut o om jag inte visste så skulle jag kanske tro att det var på riktigt. Hihihih skit bra grej ;)

    SvaraRadera