fredag 2 september 2011

skrivpuff: behaga

Det finns något som
behagar alla.

Det finns något
för mig,
dig
och alla de andra!

Just nu finns
musiken,
i hörlurarna,
i öronen,
i rytmen i min kropp.

Kan inte sitta still,
vill röra mig hela tiden,
till rytmen,
till känslan,
till allt.

Jag får en känsla
kroppen,
varm och härlig.

Kroppen blir full av
välbehag!

--------------------------------------------------------

Av vad för musik undrar ni kanske!
Jo av detta (Kanske gillar ni det, kanske inte, men det är detta som ger mig så mkt välbehag att jag inte kan sluta dansa och ska någon få mig glad, sätt på sån här musik):


1 kommentar:

  1. Musik är det bästa som finns, det absolut bästa som finns. Det har stärkt mig enda sen jag kunde förstå vad musik var. Härligt verkligen! Helt okej musik också vännen ;)

    SvaraRadera