torsdag 3 mars 2011

Torsdags lista =)

KlädselVad har du på dig idag: Mjukisar, linne och en stor stickad tröja och ett par mys strumpor
Vad använder du just nu för skor: Inga skor alls just nu bara strumpor, men går jag ut har jag mina vinter skor eller mina svarta converse
Favoritfärg på kläder:Naturfärger alternativt blått och rött

Senaste person som
Sov i din säng:
 Jag och hjärtat
Du pratade med: Mamma.
Du delade en drink med: Hjärtat
Du gick på bio med: Mamma
Du gick på stan med: Mamma igen :)
Skällde på dig: Pappa innan vi bröt upp!

Senaste
Låt du hörde:
 Paramore - Brick by boring brick 
Film du såg: Facebook filmen, men den var så otroligt tråkig att jag somnade
Mat du åt: Middagen idag...
Kram: Av hjärtat
Puss: Hjärtat såklart
Fest: Bra fråga det var ett tag sedan...
Känslan: "Jisses vad jag är trött"
Ilska: Det var nog senast i augusti typ.
Resa: Malta 2009
Glädje: Jag är för det mesta glad men det blev nog mer förra veckan...
Dröm: Inatt om vampyrer...
Boken du läste: House of nights del 2 i serien
Personen du träffade: Förutom mitt hjärta så var det nog C i söndags när han hjälpte hjärtats mamma att flytta =)
Personen du pratade i telefon med: Mamma
Personen du fick sms av: A :)
Gången du åt en 7-eleven korv: Det var år och dagar sedan...
Gången du var utomhus: Vid 18-tiden när vi var och handlade frukost
Gången du sov: I natt!
Gången hela din familj åt middag tillsammans: 18 februari.
Saken du köpte:
 Laktosfri yoghurt, äpple juice, blandade torkade frukter, ägg och popcorn juste stora vita bönor också!

Om dig

Namn: Malena
Ålder: 26
Smeknamn: Det beror helt på vem som säger det men hjärtat säger, hjärtat, älskling, gumma, manena. Annars är manena populärt och malenis.
Syskon: en lång lillebror
Bra egenskaper: min envishet och att jag är ambitiös  
Dåliga egenskaper: det måste också vara envisheten...ger jag mig in i något trots att de går åt skogen ger jag mig inte för än jag totalt misslyckats... :p
Linje/klass: Livets högskola ;) 
Hårfärg: Någonstans under alla slingor är jag guldblond :p
Ögonfärg: De ska va tydligen vara Mörk blå men jag tycker de är mer grå/blå
Skostorlek: 38.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar