måndag 31 januari 2011

Foto inlägg #1

När man inte riktigt mår bra i själen kan man istället drömma sig bort i bilder och dikter. Det är i varje fall vad jag gör varje gång jag mår riktigt ruskigt dåligt. Inatt är jag bara lite ledsen och tycker att människor ofta har en snedvriden verklighetsuppfattning. I min värld kommer alltid min familj först och man bör vara stolt över sina familjemedlemmar trots att varje individ har sin egna lilla historia att gå, men man behöver inte se ned på varandra för att man inte går samma väg i livet däremot borde man vara mer öppen.


Så istället för att gå närmare in på vad jag menar så lägger jag upp några ny redigerade bilder på lilla Loppan! Hon har ett otroligt lugn i sin blick och nästa foto inlägg kommer vara på min härliga lilla kille Ivar!

<3

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar